Tiden bara rusar forbi

Tjenare!! Dags att blogga har nu igen kankse, for alla nyfiknas skull!
Har haft en kanonfin vecka, med sol och 20 grader nastan varje dag, varen har nere ar pa gang!
Den 28 augusti ar det tydligen idag, heregud vad tiden gar fort!! Vad fasen har Augusti tagit vagen?? Hur fort kommer mina resterande manader ga? Och hur manga resterande manader har jag kvar? En massa kluriga fragor dar ;)

Sa vad har hant i veckan da... En massa. Mycket jobbande saklart, lite festande pa det ocksa! I tisdags var jag och Johanna pa Cheers och skakade rumpa hehe, kuljul! I fredags droh The wolfpack till St kilda for nagra drinkar, och igar gled jag och Mattan in till stan for att roa oss... alldeles for mycket. Kul hade vi i alla fall!

Vi har haft 4 house inspections denna veckan, sa det har varit mycket att fixa med huset. igar var det auktion och nu ar huset salt!!! kanns lite bittersweet maste jag saga. skont att hela grejen med forberedelserna infor saljningsprocessen ar over, nu blir det istallet att borja packa ihop for flytten som kommer aga rum om sa dar en och en halv manad. Spannande kokmmer det bli, men mycket att gora!

Har skypat med familjen och med Emelie idag, roligt att fa lite uppdatering om vad som hander dar hemma!

Nu ska jag sa smaningom tagga infor sangen, ska byta lakan. alskar att krypa ner i en renbaddad sang! Imorgon blir det jobb, jogg och just jeans. The tripple J. Sjalvklart kan jag bjuda pa nagra fa bilder fran veckan!


Lunch med en hel svenneliga plus Tom och Freddie


Jag och hannis pa Cheers haha


Ceecee (mitt nya namn tydligen)


Snygg-Mattan!!!!


Annie och Tom i parken i onsdags, harlig dag!

Det  var allt fran mig for den har gangen. Ses snart, tjuddieluu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0