Uppdatering

Dagarna rullar på, hej hå! snart dags att åka hem till Sverige igen, eller? Jag och Rachael har kollat lite på om jag har möjlighet att få ett turistvisum så jag kan stanna ett par månader till!! Vi får se hur det går me det.

Denna veckan har jag haft kidsen alldeles själv, Rachael och Andy har unnat sig nägra dagars semester uppåt i landet. Har varit full rulle som sagt. Det är inte bara kidsen man ska se efter utan också huset och alla hushållssysslor som hör till. Har gått bra, Tildus har hjälpt mig och barnenes mormor och farmor, snällt !

Btw, älskar våren här i Melbourne, 33 grader som högst idag, det gillar vi.

Har precis slutat jobba för idag, ska följa med Rachael på lite shopping nu, sen blir det sol och dagens motion. vad kvällen tar mig vert jag inte riktigt. På lördag blir det party i alla fall!



Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0