skateboaaaard

Tjena hopp!

Sitter här i min säng och väntar på att Andy ska hoppa ut på taket (från mitt fönster) och täppa igen ett hål. Ett hål där vårt andra husdjur kryper ut från nattetid för att göra hyss i mörkret. Hoppas Mr POSSUM snart ger sig av, förgott, är sjukt trött!!!

Har haft en bra dag, mycket bra väder, mycket barn, mycket tvätt, mycket shopping, och lite skateboarding. Twinsen fyllde år igår och fick bla varsinn skateboard. Så idag på eftermiddagen har det övat. Varken kunde jag eller Andy hålla oss borta fån brädorna. jag som är sååå duktig på skateing liksom, men kul är det! Längtar tills imorgon så jag kan tjuvöva lite när twinsen är i skolan.

I helgen blir det lite lätt utgång fredag, lördag på dagen ska det hittas en klänning som jag kan ha på mig På Melbourne cup: http://www.melbournecup.com/
Ska bli roligt att klä upp sig!
På söndag var det tänkt att vi skulle testa på lite surfing, ser ut som det blir nästa helg dock.

Blev precis lite smått förbannad. Skulle logga in på internetbanken, men dosan har spärrats. Säkert någon av ungarna som har haft roligt med knapparna. Imorgon blir det förhör ;)



Nattinatt från spökhuset aka zoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0