Vååååår!

Tja! en liten snabb uppdatering en härlig fredag som denna skadar väl ingen! strålande sol och 20 grader har vi Melbourne folk fått njuta av idag, inte illa för att vara BÖRJAN pa våren.

Veckan har varit bra, jobbat och umgåtts med både Svennar och Aussies. I kväll blir det Kooyong, mys står på schemat. Imorgon blir det antingen ett par drinkar eller en rejäl utgång, vi får väl se!!!

By the way, kan hända att jag får ändra min flygbiljett än en gång... Återkommer om den saken!

Nej nu ska hjälpa till lite i köket och kanske fixa till mig en aningens!

Hörs efter helgen alla mina fans....



Cheers for the weekend!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ändra din flygbiljett ja -Hemresa tidigare!

Vi vill ha hem dig cisso:D

2011-09-04 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0