Why do all good things come to an end

Ett år har rullat förbi, bara så där. Ett år som jag aldrig kommer glömma. Jag har varit med om så mycket och fått så många nya erfarenheter. Även om jag har varit väldigt långt hemifrån så måste jag säga att det har varit det bästa året hittills! Jag har haft det hur bra som helst här Down under, samtidigt som det har varit många tuffa tider. Att jag förlängde min vistelse från 6 månader till 12 säger väl en hel del! Imorgon tar dock äventyret slut och det är tillbaka hem till verkligheten. Sorgset att lämna allt här men det ska också bli skönt att komma hem! Sitter här i min sköna queen size bed och lyssnar till hur grannarna spelar partymusik och väsnas. På en måndag?! Ja sant! Det är ett av själen till att jag älskar Australien, partyparty every day! Min kärlek till Aussie beror ju självklart inte bara på att det festas en hel del, utan det finns en massa bra saker, som det trevliga folket och alla vackra platser. Att jag har varit här i ett år nu beror inte bara på att jag älskar landet, utan den största orsaken är att jag har lärt känna så fina människor! Min underbara värdfamilj och mina närmsta kära vänner, usch vad jag kommer sakna dom!! Tur att skype finns, so we all can keep in contact. Saknar er redan!


Tildus och Hannis, love you longtime!!


Min fina värdfamilj! I will miss you!

Nu är det dags att få några timmars sömn, imorgon klockan 3 pm går flyget från Tullamarine. Jag är hemma den 11e på förmiddagen, spännande!
Jag ska säga hej då till Tom och Rachael imorgon, de andra har jag redan fått säga hej då till tyvärr. Jobbigt!

Well well, see you soon Svenneland. Aussie, I'll be back!

Pusskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0